21 Temmuz 2010 Çarşamba

Komik Benitez


Ben bu adama ne diyeyim bilmiyorum. La Gazzetta’da ''Rafa Devrimi'' başlığıyla verilen haberde İspanyol teknik adam, Mourinho’dan daha güzel futbol oynatacağım demiş. Hadi bu lafları başka biri söylese (Hector Cuper hariç) inanayım da sen söyleyince komik kaçıyor be güzelim. Adama demezler mi Liverpool’da bu dediklerini niye yapmadın diye. Everton deplasmanında 2-0 öndeyken, rakibin 10 kişi kalmış ve tarihi bir farka gidecekken sol açığını çıkarıp sol bek sokmuş bir adamsın sen. Nasıl dersin güzel futbol oynatacağım diye. Şimdi ne dediğine bakalım sayın Benitez’in: ''İnter'i inceledim ve geçen sezonki başarının, takımın çok iyi bir kontra-atağa çıkmasından kaynaklandığını gördüm. Takım topu ayağında fazla tutmuyor, ancak topun kontrolünü ele geçirir geçirmez büyük bir hızla atağa kalkıyor. Ben bu düşünceyi değiştirip, topla daha fazla oynayan bir takım yaratmak istiyorum'' Ben şimdi bu sözlerin asıl tercümesini yapayım: ''Sevgili Inter taraftarı, siz son yıllarda çok fazla şampiyonluk yaşadınız. Bir de üstüne geçen sene 3 kupa aldınız. Bu Mourinho denen adam sizi fazla şımartmış. Şimdi ben geldim böyle konuşup sizi bir güzel havaya sokacağım. Kadroya saçma sapan isimler alacağım. 2 sene sonra bir bakmışsınız şampiyon kadronun yarısı yok. Ligde de eski günlere geri döneriz hiç merak etmeyin''. Ahmet Çakarvari bir söylem oldu biliyorum ama gerçek bu. Geride kalan 4 seneye baktığımda da yanılacağımı çok sanmıyorum. Juventus ve Milan yine abuk sabuk işler yaparsa durum değişir ama genel hatlarıyla böyle bir Inter izleyeceğiz. Tabii burası İtalya. Kimse Liverpool’daki gibi sabretmez Benitez’e, anında koyarlar kapı önüne.

Hiç yorum yok: