9 Ağustos 2010 Pazartesi

Hoşgeldin, iyi ki geldin


İspanya’ya kısa bir süre sonra ayak bastıktan sonra gösterilen sevgi seli ve statta üzerinde Guti yazan formalarıyla Real Madridli taraftarlar O’nun farkını bir kez daha gözler önüne seriyordu. Daha ilk maçına çıkmasına rağmen ne kadar büyük bir oyuncu olduğunu bir kez daha gösterdi bizlere. ''Kendimi kanıtlamaya ihtiyacım yok. Sadece iyi şeyler yapmak istiyorum. Türkiye Ligi’nde ve Uefa’da takımımı ileriye taşımak istiyorum'' dedi Marca’ya dün verdiği özel röportajda. İspanyol basınına yeni takımında mutlu olduğunu söyleyen Guti, Beşiktaş’ta ki en büyük sorununun ''Türkçe'' yi öğrenmek ve alışmak olduğunu da ifade etmiş. Schalke'ye giden Raul gibi genç bir çocuğun heyecanını hissediyorum diyen Guti, ''33 yaşındayım ve Real Madrid'de sürekli olarak takıma yeni gelenleri ben karşıladım şimdi ise tam tersi'' değerlendirmesini yaptı. Real’in yeni transferi Canales’i de sormuşlar. ''Gerek fizik gerekse topla oynaması bakımından gerçekten bana çok benziyor. Benim vekilim mi olur yoksa benden daha mı iyi olur bilemiyorum ama Real Madrid'de başarılı olmasını umuyorum'' diyerek de olgunluğunu göstermiş. İyi ki geldin be arkadaş. Türkiye liginin senin gibi yıldızlara çok ihtiyacı var. Real Madrid’in de uzun dönemde onu çok arayacağını da düşünüyorum. Kaka’nın sakatlığında Canales her ne kadar genç bir yetenek olsa da Guti’nin tecrübesi ve liderliği çok aranır Bernabeu’da.

Hiç yorum yok: