30 Kasım 2010 Salı

Alex de Souza 21'de


Melih Gümüşbıçak ve Tanem Sivar’ın sunduğu Lig Tv’nin en renkli programı 21’de bu haftanın konusu Fenerbahçe’nin kaptanı Alex De Souza’nun sarı lacivertli formayla attığı en iyi gollerdi. Acun Ilıcalı’nın da programın ilerleyen dakikalarında konuk olduğu 21’de yine birbirinden keyifli anlar vardı.

İşte Alex’in programda söylediklerinden bazıları;
*Kulüp başkanının kızıyla evlenmem herhalde attığım en güzel goldü.
*Uzun yıllardır Türkiye’de olmana rağmen niye fazla Türkçe konuşmuyorsun sorusuna espirili bir şekilde şöyle cevap verdi: “Türkçe’yi konuşmayı çok istemiyorum yoksa Samet işsiz kalır.”
*İstanbul’un trafiği hakkında şaka bile yapmaya başladım. Bu kenti çok seviyorum.
*Çekindiğim değil de en beğendiğim savunma oyuncusu Galatasaraylı Lucas Neill.
*Eşimden korkmuyorum ama ona müthiş saygı duyuyorum.
*Futbol sahada çokta kibar olunacak bir spor değil.
*Futbolcu olmasaydım büyük ihtimalle psikoloji okuyup, sonrasında da psikolog olurdum.

Alex hayatıyla ilgili daha birçok soruya içtenlikle cevap vererek hayranlarını mest etti. Acun Ilıcalı da yaptığı esprilerle stüdyoda kahkaha tufanının kopmasına neden olurken kendi penceresinden Alex’i anlattı.

Yıldız futbolcuya olan hayranlığını her fırsatta dile getiren Ilıcalı’nın, özellikle Alex’in tercümanı Samet ve programın sunucularından Tanem’le girdiği diyaloglar muhteşemdi. “21” Alex De Souza özel bölümüyle Çarşamba 20.30’da LİG TV’de.

Hiç yorum yok: