30 Aralık 2010 Perşembe

ÇOK GÜZEL HAREKETLER BUNLAR 21’DE


Lig Tv’nin sevilen programlarından 21, bu kez yılbaşı gecesi özel bölümüyle ekranlarda olacak. Konumuz; ''Türk Futbolunda 2010’un en komik anları.'' Konuklar ise Çok Güzel Hareketler Bunlar ekibinden Ersin Korkut, Bülent Emrah Parlak ve Şahin Irmak. Açıkçası çekimlere başladığımızda bu kadar renkli bir program olacağını tahmin etmiyordum. Şunun garantisini vereyim, gülmekten krize gireceksiniz. Programdan sonra yaklaşık 1 saat konuklarla da sohbet etme imkanı buldum. Bu kadar alçak gönüllü ünlü hayatımda görmedim. Adamlarla sanki 40 yıllık kankaymış gibi muhabbet ettik. Ersin’e diyecek bir şey yok. Babayla 1 saat aynı odada kalın. Hiç konuşmasın yine de gülme krizine girersiniz. Böyle bir adam görmedim hayatımda. Güldürmek için doğmuş. Ama tekrarlayım üçü de 4 dörtlük insanlar. Tanıştığıma çok memnun oldum. Dediğim gibi yılbaşı gecesi ilk yayın var. Sonraki günlerde de bol bol tekrar. Ersin şovu kaçırmayın.

Hiç yorum yok: