27 Ocak 2011 Perşembe

Geçmiş olsun Ersan


Taraftarın gönlünde taht kurmak, tribünlerin has adamı olmak kolay iş değildir. Öyle 1-2 maçlık bir olay değildir. Taraftar, yüreğini ortaya koyan, ayağa kafa uzatan, takımı için varını yoğunu ortaya koyan oyuncuya gönüllerinde taht koyarlar. Ersan Gülüm de böyle biri işte. Dün Trabzon maçını keyifle izlerken Ersan'ın yerde kaldığı an eyvah dedim. Çünkü en kötü sakatlık darbeye bağlı olmayanıdır. Darbe sonucu ciddi bir sakatlık geçirme olasılığı ters bir harekete göre daha azdır. O yüzden Ersan yerde kaldığı an anladım durumu. Bu sezonun bana göre an iyi ismiydi Beşiktaş adına. Guti ve Quaresma da gönlümüzü fethetti yüreklerini ortaya koyarak ama Ersan başkaydı. Türk olması, genç yaşına rağmen bu kadar zor bir pozisyonda müthiş bir yürekle oynaması, taraftarın kalbindeki yerini sağlamlaştırmıştı. Açıkçası başka birisi sakatlansa bu kadar üzülmezdim. Şimdi 6 ay yok genç yıldız. Bu durum takımıda doğrudan etkileyecek tabi ki. Artık Sivok mecburen oynayacağından ve ileri 4'lü (Guti-Quaresma-Simao-Almeida yada Bobo)bozulmayacağına göre Ernst-Fernandes-Hilbert'den ikisi mutlaka yedek soyunacak. 2.yarı kendisine büyük hedefler koyan Beşiktaş adına çok büyük bir kayıp. Genç yıldız umarım sakatlıktan %100 bir şekilde kurtulurda kariyerinde bir daha başına böyle bir şey gelmez. Geçmiş olsun Ersan...

1 yorum:

Era dedi ki...

futbolla cok alakali biri olmasam da cok uzuldum, yuz ifadesini gordugumde ciddi bir sakatlik oldugunu hemen anlamistim. Genc ve caliskan insanlara hemen kanim kayniyor, umarim bir an once iyilesir, kulubune ve milli takima cok seyler katacak daha.