28 Temmuz 2011 Perşembe

Agüero Manchester City'de


Yeni nesil yıldızlar diye dünya futboluna tanıtılan şu isimleri görünce ve bunlara ödenen yada ödenmesi düşünülen 40-45 milyon euroları görünce eskilerin günahı neydi diyor insan. Eğer Neymar, Agüero, Robinho gibi adamlar gerçekten yıldızsa Batistuta, Romario, Ronaldo ve daha birçokları neydi be usta. Neymar için yapılan tantana zamanında Robinho için de yapılmıştı. Agüero denen kardeş, ekmeğini taştan çıkartan ve mücadelesini golleriyle süsleyen Tevez'in yanında ne kadar esamesi okunur. Neymar'ı da Agüero'yu da iyi kötü 2 senedir dikkatli izliyorum. Ulan ne büyük topçusun sen dediğim bir maçları olmadı. Hadi Neymar'a biraz daha sabır diyelim, Avrupa'ya yelken açmadığı için. Peki ya Agüero. 18 yaşından bu yana Atletico Madrid'te. Son 2 senede akıllarda kalan olağanüstü bir maçı bende yok. En kritik maçlarda yine Forlan baba sahnedeydi. Agüero, bir Torres'in çıkışını yakalayamadı bana göre ve şimdi çok daha zorlu bir lige gidiyor. İspanya'da bir sezonda 20 golü babamda atıyor tabiri caizse. Hiç değilse son yıllarda böyle oldu. Şimdi İngiltere'de ne yapacak benim için büyük soru işareti. Dedim ya Tevez, City gibi kabız bir takımda yine de hatırı sayılır bir gol sayısına ulaşmıştı geçen sezon. 20 golle krallığı paylaşmıştı Berbatov ile. Agüero'nun bu sayıları ulaşması sürpriz olur bana göre, ulaşırsa da bu kadar laf ettikten sonra en fazla kapak olur:)

Hiç yorum yok: