21 Temmuz 2011 Perşembe

The Sopranos


Benim gibi dizi manyağı bir adamın "The Sopranos" u bugüne kadar izlememesi tam bir skandalmış onu anladım:) 21 Emmy, 5 Altın Küre ödülü almış bir dizinin zaten vasat olmasını beklemiyordum ama bu kadar mükemmel olacağı aklımın ucundan geçmiyordu. Her dizide bir karakteri vardır izleyecinin. Onu diğerlerinden farklı yere koyarlar. Benim de bu dizide adamım Paulie Gualtieri. Babanın (resimde sol başta) çıktığı her sene yerlere yatıyorum gülmekten. Başroldeki Tony Soprano karakteriyle James Gandolfini'nin de performansı nükemmel. Hepsini nasıl sayayım. Her karakterin ayrı bir güzelliği var. Bu "Gotfather-Analyze This" karışımı diziden memnun kalacağınızı garanti ederim. Tabi bu saydığım iki eseri beğendiyseniz. Hala izlemeyenler varsa benim gibi şiddetle tavsiye ederim. Gidin ya dvdsini alın yada indirin bir yerlerden.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu diziyi 3 sene önce izlemiştim hala da arada cd sini takıp şöyle bir bölümleri gözden geçiririm. şiddet cinsellik komedi dram hepsinden aşırıya kaçmadan var şimdinin dizileri gibi içimiz dışımız sevişmeler olmadan