23 Ekim 2011 Pazar

Bir Başka Aziz/Barcelona:0 Sevilla:0


Rakamlar aynı, futbol aynı, karşı takımın hali aynı ama skor bu kez değişik. Barcelona, Nou Camp'ta ki bilindik baskısını, topla oynama oranını sahaya yansıttı ama Javi Varas'ı geçemedi. Yukarıdaki başlık ise yarının Betis gazetesi Estadio Deportivo'dan. En altta da dünün manşeti var. "Bu kapı kapalı" demişler. Her maçtan önce atarlar bu tip manşetleri yerse diye ama böyle yerini bulunca güzel oluyor. Bülent Timurlenk 3 Ekim'de yazmıştı Javi Varas ile ilgili bu yazıyı. Bu sezon işlerin yoğunluğundan sağlıklı bir şekilde izleyemiyordum La Liga'yı ama Javi Varas takılmıştı aklıma bir kere. Bugün de Barcelona karşısında harika bir performans göstererek alınan puanın kahramanı oldu. Aceto'da da belirtildiği gibi parlamakta geç kalmış bir isim Javi Varas. Ama bu sezon başında Alex Ferguson bilse belki De Gea'yı almakta bu kadar acele etmezdi. Varas, yılların acısını çıkartıyor sanki ve bu gece alınan 1 puanda baş rolü oynayarak kariyerinde unutulmayacak bir hatıraya imza attı.

Maça fazla bakmaya gerek yok sanırım. Barcelona hak etti ama kazanamadı. Penaltı pozisyonu bana biraz ucuz geldi. Belki de Barça nefretim bunu bana söyletiyor. Ama Messi penaltıyı kaçırınca "haksızmış ulen hakikaten" demekten kendimi alamadım. Orada penaltının kaçmasında bir büyük etken de Sevillalı oyuncuların başta Kanoute olmak üzere yaptığı çirkeflik. Kanoute, penaltı noktası üzerindeki topla oynadı, ardından da Fabregas'ı dürterek kırmızıyı gördü ama oyunu soğuttu. Javi Varas da penaltıyı kurtararak Sevilla'da kahraman oldu. Sonrasında hakeme çok gıcık oldum. 4 dk.uzatmaya bir 4.dk daha ekleyerek Barcelona atana kadar havasını fazlasıyla verdi. Halbuki oyun en fazla 2.5 dk. durmuştu, o karmaşada. Neyse sonuçta Barcelona puanı kaybetti, bana da huzur geldi bir parça. Sevmiyorum adamları ne yapayım.

Hiç yorum yok: